Page hero image

Veelgestelde vragen.

Service

Hoe werkt het abonnement?

Je kiest je producten, hoe vaak je ze wilt laten bezorgen en hoeveel producten je in elke zending wilt. Vul vervolgens je gegevens in. De producten worden per post bezorgd. Bij elke bestelling worden de kosten ervan in mindering gebracht op je rekening. Natuurlijk kun je je abonnement op elk gewenst moment opzeggen of wijzigen. Maar zorg ervoor dat je dat minstens twee werkdagen vóór de volgende bezorgdatum doet, zodat we de wijziging kunnen doorvoeren. Er is geen opzegtermijn.

Overigens ontvang je 7 dagen voor je volgende bestelling een e-mail, waarmee je altijd nog kunt besluiten om je volgende bestelling uit te stellen of aan te passen.

Hoe komen jullie tot jullie aanbevelingen wat betreft bezorgfrequentie en hoeveelheden?

Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau, die onze producten aanbevelen, hebben een lange geschiedenis in het vervaardigen van huishoudelijke apparatuur. Ze weten wat hun producten nodig hebben om goed te blijven werken en zo lang mogelijk mee te gaan. Onze aanbevelingen zijn gebaseerd op een gezin van vier personen.

Kan ik mijn abonnement echt op elk moment stopzetten?

Je kunt je abonnement op elk gewenst moment stopzetten. Zorg er wel voor dat je dat minimaal twee werkdagen vóór de volgende bezorgdatum doet, zodat we je aanvraag kunnen verwerken en ervoor kunnen zorgen dat er geen geld meer van je rekening wordt gehaald.

Kijk voor meer informatie over het wijzigen van je abonnement onder de FAQ ‘Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen’.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

Je kunt je abonnement vanuit je account wijzigen of stopzetten. Zorg er wel voor dat je dat minimaal 2 werkdagen vóór de volgende bezorgdatum doet, zodat we je aanvraag kunnen verwerken en ervoor kunnen zorgen dat er geen geld meer van je rekening wordt gehaald. Je doet dit heel gemakkelijk vanuit jouw account, log daarom dus eerst in en kijk voor begeleiding even in dit document.

Ter verbetering van onze dienstverlening vragen we je om zelf te annuleren of stop te zetten. Wij nemen daarom geen annuleringen per e-mail in behandeling. Kom je er echt niet uit? Mail ons dan.

Verzenden

Bieden jullie gratis verzending aan?

We bieden gratis verzending aan voor leveringen met een bestelwaarde vanaf 30 EUR. Anders bedragen de verzendkosten 5.99 EUR.

Voorbeeld van een abonnement (enkel ter illustratie) met verschillende leveringsfrequenties en de impact daarvan op de verzendkosten:

Product

Frequentie

1e levering

2e levering(na 3 maanden)

3e levering(na 6 maanden)

4e levering(na 9 maanden)

5e levering(na 1 jaar)

Reinigingsmiddel voor vaatwassers
(4 x 250 ml)

Elke 6 maanden

19.40 EUR

19.40 EUR

19.40 EUR

Reinigingstabletten voor koffiemachines (10 x 2,2 g)

Elke 12 maanden

11.20 EUR

11.20 EUR

Snelle ontkalker voor wasmachines
(250 g)

Elke 3 maanden

7.40 EUR

7.40 EUR

7.40 EUR

7.40 EUR

7.40 EUR

Subtotaal

38.00 EUR

7.40 EUR

26.80 EUR

7.40 EUR

38.00 EUR

Verzendkosten
Gratis verzending voor leveringen
met een bestelwaarde vanaf EUR 30,-

Gratis

5.99 EUR

5.99 EUR

5.99 EUR

Gratis

Totaal

38.00 EUR

13.39 EUR

32.79 EUR

13.39 EUR

38.00 EUR

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel zijn Nederland en Zweden de enige landen in onze wereldwijde familie die Care Club aanbieden. Daarom kunnen we alleen leveren aan adressen in deze twee landen. We hopen het aantal landen snel verder uit te breiden.

Hebben jullie een retourbeleid?

Volgens de wet kun je een bestelling binnen 14 dagen retourneren. Neem contact op met de klantenservice op info@care-club.nl om een bestelling te retourneren.

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

De bezorging duurt meestal 3 werkdagen nadat je je eerste bestelling hebt gedaan. Je kunt je bestellingen altijd volgen aan de hand van de bezorgbevestiging die we je sturen zodra de bestelling is verzonden. Neem contact met ons op op info@care-club.nl als je problemen hebt met het ontvangen of lokaliseren van je pakket.

Waar is mijn pakket?

Neem contact met ons op op info@care-club.nl als je problemen hebt met het ontvangen of lokaliseren van je pakket.

Account

Ik kan niet inloggen of ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?”. Nadat je dat hebt gedaan, voer je het e-mailadres in dat je bij ons hebt geregistreerd. We sturen je dan een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Controleer je postvak en open het bericht dat we naar jou hebben verzonden. Als je op de link in het bericht klikt, word je naar onze website geleid en kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Betaalmethode wijzigen

We bieden je de keuze uit verschillende betaalmethodes (creditcard, SEPA-incasso, iDEAL). Mocht je willen overschakelen naar een andere betaalmethode, kun je dat op elk gewenst moment via je account doen. Hoe dit werkt, staat omschreven in het PDF-document dat je hier kunt downloaden. Dit document biedt bovendien informatie over de autorisatie van bestellingen met iDEAL.

 

Voor begeleiding

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op!

Gebruik het contactformulier

Gebruik het contactformulier

Gebruik het contactformulier voor vragen, opmerkingen en/of klachten. Stuur anders een e-mail naar info@care-club.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op.

Product is niet op voorraad Word lid van de wachtlijst We informeren u wanneer het product op voorraad is. Laat hieronder uw geldig e-mailadres achter.
Email Aantal We zullen uw adres niet met iemand anders delen.
X
Geen product in de winkelwagen!
0

20% korting op je eerste bestelling?

Ja graag!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je nu aan en ontvang 20% korting op je eerste bestelling bij het afsluiten van een abonnement.