Page hero image

Veelgestelde vragen.

Service

Hoe werkt het abonnement?

Je kiest je producten, hoe vaak je ze wilt laten bezorgen en hoeveel producten je in elke zending wilt. Vul vervolgens je gegevens in. De producten worden per post bezorgd. Bij elke bestelling worden de kosten ervan in mindering gebracht op je rekening. Natuurlijk kun je je abonnement op elk gewenst moment opzeggen of wijzigen. Maar zorg ervoor dat je dat minstens twee werkdagen vóór de volgende bezorgdatum doet, zodat we de wijziging kunnen doorvoeren. Er is geen opzegtermijn.

Hoe komen jullie tot jullie aanbevelingen wat betreft bezorgfrequentie en hoeveelheden?

Bosch, Siemens, Neff en Gaggenau, die onze producten aanbevelen, hebben een lange geschiedenis in het vervaardigen van huishoudelijke apparatuur. Ze weten wat hun producten nodig hebben om goed te blijven werken en zo lang mogelijk mee te gaan. Onze aanbevelingen zijn gebaseerd op een gezin van vier personen.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen of opzeggen?

Je kunt je abonnement vanuit je account wijzigen of stopzetten.

Kan ik mijn abonnement echt op elk moment stopzetten?

Je kunt je abonnement op elk gewenst moment stopzetten. Zorg er wel voor dat je dat minimaal twee werkdagen vóór de volgende bezorgdatum doet, zodat we je aanvraag kunnen verwerken en ervoor kunnen zorgen dat er geen geld meer van je rekening wordt gehaald.

Verzenden

Bieden jullie gratis verzending aan?

Gratis verzending vanaf 20€. Anders bedraagt verzending €5.

Aan welke landen leveren jullie?

Momenteel zijn Nederland en Zweden de enige landen in onze wereldwijde familie die Care Club aanbieden. Daarom kunnen we alleen leveren aan adressen in deze twee landen. We hopen het aantal landen snel verder uit te breiden.

Hebben jullie een retourbeleid?

Volgens de wet kun je een bestelling binnen 14 dagen retourneren. Neem contact op met de klantenservice op info@care-club.nl om een bestelling te retourneren.

Hoelang duurt de levering van mijn bestelling?

De bezorging duurt meestal 3-4 werkdagen en je kunt je bestellingen altijd volgen aan de hand van de bezorgbevestiging die we je sturen zodra de bestelling is verzonden. Neem contact met ons op op info@care-club.nl als je problemen hebt met het ontvangen of lokaliseren van je pakket.

Waar is mijn pakket?

Neem contact met ons op op info@care-club.nl als je problemen hebt met het ontvangen of lokaliseren van je pakket.

Account

Ik kan niet inloggen of ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op de inlogpagina op “Wachtwoord vergeten?”. Nadat je dat hebt gedaan, voer je het e-mailadres in dat je bij ons hebt geregistreerd. We sturen je dan een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Controleer je postvak en open het bericht dat we naar jou hebben verzonden. Als je op de link in het bericht klikt, word je naar onze website geleid en kun je een nieuw wachtwoord instellen.

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op!

Gebruik het contactformulier

Gebruik het contactformulier

Gebruik het contactformulier voor vragen, opmerkingen en/of klachten. Stuur anders een e-mail naar info@care-club.nl. We nemen dan binnen één werkdag contact met je op.

Product is niet op voorraad Word lid van de wachtlijst We informeren u wanneer het product op voorraad is. Laat hieronder uw geldig e-mailadres achter.
Email Aantal We zullen uw adres niet met iemand anders delen.
Geen product in de winkelwagen!
0

20% korting op je eerste bestelling?

Ja graag!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Meld je nu aan en ontvang 20% korting op je eerste bestelling bij het afsluiten van een abonnement.